Gyakori kérdések
- Hogyan tudom megrendelni a programot, mennyibe kerül a szoftver?
- Mi a megrendelés pontos menete?
- Hogyan és mikor telepítik fel a programot?
- Milyen eszközök szükségesek a program használatához?
- Hogyan fizethetem ki a program licensz díját?
- Mi a számlázás módja?
- Mennyibe kerül az oktatás és hogyan rendelhetem meg?
- Hogyan kaphatok további segítséget a program használatával kapcsolatban?
- Mi az a hardver kulcs és mikor kell igényelni?
- Van letölthető DEMO verzió, amit megnézhetek vásárlás előtt?
-
Hogyan tudom megrendelni a programot, mennyibe kerül a szoftver?
1
Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot és mi visszahívunk, vagy felkeresünk!
Ugrás az oldal tetejére
telefon: +36 30 310 5555
email: -
Mi a megrendelés pontos menete?
2
Telefonos egyeztetés után, emailben 2 db dokumentációt küldünk. Egyik egy árajánlat, amivel cégszerű aláírás után megrendelheted a szoftvert. A másik egy cégadat regisztrációs lap (Excel xls fájl) amin a cégadatokat kérjük megadni. Mindkét dokumentumot ki kell tölteni és vissza kell küldeni a email címre!
Fenti dokumentumok beérkezése után megküldjük a program(ok) aktuális díjbekérőjét, melyen szerepel a megrendelt szoftver licenszdíja, valamint az átutaláshoz szükséges számlaszám és banki adatok. A díj számlánkra érkezése napján, vagy azt követő munkanapon, műszaki kollégáink megkeresnek a program telepítésével kapcsolatos időpontot egyeztetéssel. A megbeszélt időpontban a programot interneten keresztül feltelepítjük.
Ugrás az oldal tetejére -
Hogyan és mikor telepítik fel a programot?
3
Ki sem kell mozdulnod az irodából, leegyeztetett időpontban internetes távasztali kapcsolaton keresztül feltelepítjük a programot.
A telepítés várható ideje internetsebességtől függően 15-30 perc
A telepítéshez szükséges hogy a számítógép rendelkezzen működő internet kapcsolattal.
A telepítéssel kapcsolatban munkatársunk megkeres telefonon, távasztali kapcsolatot hozunk létre a számítógéped és a mi számítógépünk között. Ezt követően már nincs szükség telefonos kapcsolatra a telepítést elkezdjük. A program elindítását követően ismét felhívunk, hogy a feladat elkészült ekkor kilépünk a számítógép távasztali kapcsolatból, és a programot elkezdheted használni.
Ugrás az oldal tetejére -
Milyen eszközök szükségesek a program használatához?
4
Működő internet kapcsolat, asztali PC, vagy laptop (mai kor igényeinek megfelelő számítógép szükséges). Internet hiányában, vagy mobilinternet esetén hardverkulcs szükséges (opcionálisan térítéssel biztosítjuk) de a telepítés idejére ilyen esetben is szükséges internet elérés. Támogatott operációs rendszerek: Windows 8.1, Windows 10
Ugrás az oldal tetejére -
Hogyan fizethetem ki a program licenszdíját?
5
A licenszdíj banki átutalással rendezhető.
Ugrás az oldal tetejére -
Mi a számlázás módja?
6
A licenszdíj számlánkra érkezése után, digitális letölthető link formájában küldjük el a számlát, amit a számítógéped böngészője segítségével letölthetsz és kinyomtathatsz.
Ugrás az oldal tetejére -
Mennyibe kerül az oktatás és hogyan rendelhetem meg?
7
Az oktatásra történő jelentkezés:
- Kereskedő közvetlenül nálunk jelentkezik oktatásra, majd egy egyeztetett időpontban (ha összegyűlt a megfelelő létszám) online platformon keresztül tartjuk a tréninget.
Az oktatás online, ZOOM platformon keresztül történik, melynek használatával kapcsolatban a jelentkezést követően segítséget nyújtunk.
Azoknak a kedves Partnereinknek akik az oktatáson részt vesznek, az oktatás INGYENES.
Amennyiben szeretnél részt venni egy kereskedői oktatáson, jelentkezz a email címen, vagy hívd a +36 30 310 5555 telefonszámot!
Ugrás az oldal tetejére -
Hogyan kaphatok további segítséget a program használatával kapcsolatban?
8
Azoknak a kedves Partnereinknek, akik részt vettek oktatáson és rendelkeznek fizetett licensszel, ingyenes terméktámogatási szolgáltatást biztosítunk. Felmerülő kérdés estén hívd terméktámogatási telefonszámaink egyikét, vagy írj emailt. Telefonszámainkat és email címünket a kapcsolat menüpont alatt megtalálod. Amennyiben kérdésed megválaszolásához nem elégséges a telefonos kapcsolat, úgy kollégáink távasztali kapcsolaton keresztül (felhasználó engedélye szükséges hozzá) belépnek a számítógépedre, és miután átveszik az egérkurzor mozgatását, megmutatják a helyes lépést, szerkesztést, vagy elvégzik a szükséges módosítást, ami a probléma megoldásához szükséges. Terméktámogatásunkat munkaidőben, minden munkanapon 8.00 – 17.00 között érheted el.
Ugrás az oldal tetejére -
Mi az a hardver kulcs és mikor kell igényelni?
9
A program jogos használatához folyamatos internet elérés szükséges. Amennyiben a zavartalan internet kapcsolat nem biztosított (szakadozik, nem áll rendelkezésre, mobilnethez nincs lefedettség… stb.) ebben az esetben egyszeri költség térítése mellett, hardverkulcsot biztosítunk, ami lehetővé teszi a program jogos használatát internet kapcsolat nélkül is.
A program telepítéséhez és a frissítések letöltéséhez hardverkulcs használata mellett is, időközönként szükséges valamilyen internet kapcsolatot biztosítani. A hardverkulcs USB port meglétét igényli a számítógépen. Hardverkulcs igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot központi elérhetőségeink egyikén!
Ugrás az oldal tetejére -
Van letölthető DEMO verzió, amit megnézhetek vásárlás előtt?
10
Mivel a szoftver folyamatosan változik és rengeteg összetett funkciót tartalmaz, így DEMO szoftvert nem készítünk. Amennyiben kíváncsi a szoftverre, annak működésére, keressen meg minket elérhetőségeink egyikén és szívesen megmutatjuk a szoftvert akár oktatási központunkban, akár az Ön irodájában személyesen.
Ugrás az oldal tetejére