Gyakori kérdések

További kérdéseid lennének?

Látogasd meg a
Terméktámogatás oldalunkat, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeink egyikén:

Email:  

Központi telefonszámunk:
+36 30 310 5555
  • Hogyan tudom megrendelni a programot, mennyibe kerül a szoftver? 1

    Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot és mi visszahívunk, vagy felkeresünk!
    telefon: +36 30 310 5555
    email:  

    Ugrás az oldal tetejére
  • Mi a megrendelés pontos menete? 2

    Telefonos egyeztetés után, emailben 2 db dokumentációt küldünk. Egyik egy árajánlat, amivel cégszerű aláírás után megrendelheted a szoftvert. A másik egy cégadat regisztrációs lap (Excel xls fájl) amin a cégadatokat kérjük megadni. Mindkét dokumentumot ki kell tölteni és vissza kell küldeni a   email címre!

    Fenti dokumentumok beérkezése után megküldjük a program(ok) aktuális díjbekérőjét, melyen szerepel a megrendelt szoftver licenszdíja, valamint az átutaláshoz szükséges számlaszám és banki adatok. A díj számlánkra érkezése napján, vagy azt követő munkanapon, műszaki kollégáink megkeresnek a program telepítésével kapcsolatos időpontot egyeztetéssel. A megbeszélt időpontban a programot interneten keresztül feltelepítjük.

    Ugrás az oldal tetejére
  • Hogyan és mikor telepítik fel a programot? 3

    Ki sem kell mozdulnod az irodából, leegyeztetett időpontban internetes távasztali kapcsolaton keresztül feltelepítjük a programot.

    A telepítés várható ideje internetsebességtől függően 15-30 perc

    A telepítéshez szükséges hogy a számítógép rendelkezzen működő internet kapcsolattal.

    A telepítéssel kapcsolatban munkatársunk megkeres telefonon, távasztali kapcsolatot hozunk létre a számítógéped és a mi számítógépünk között. Ezt követően már nincs szükség telefonos kapcsolatra a telepítést elkezdjük. A program elindítását követően ismét felhívunk, hogy a feladat elkészült ekkor kilépünk a számítógép távasztali kapcsolatból, és a programot elkezdheted használni.

    Ugrás az oldal tetejére
  • Milyen eszközök szükségesek a program használatához? 4

    Működő internet kapcsolat, asztali PC, vagy laptop (mai kor igényeinek megfelelő számítógép szükséges). Internet hiányában, vagy mobilinternet esetén hardverkulcs szükséges (opcionálisan térítéssel biztosítjuk) de a telepítés idejére ilyen esetben is szükséges internet elérés. Támogatott operációs rendszerek: Windows 8.1, Windows 10

    Ugrás az oldal tetejére
  • Hogyan fizethetem ki a program licenszdíját? 5

    A licenszdíj banki átutalással rendezhető.

    Ugrás az oldal tetejére
  • Mi a számlázás módja? 6

    A licenszdíj számlánkra érkezése után, digitális letölthető link formájában küldjük el a számlát, amit a számítógéped böngészője segítségével letölthetsz és kinyomtathatsz.

    Ugrás az oldal tetejére
  • Mennyibe kerül az oktatás és hogyan rendelhetem meg? 7

    Az oktatásra történő jelentkezés:

    1. Kereskedő közvetlenül nálunk jelentkezik oktatásra, majd egy egyeztetett időpontban (ha összegyűlt a megfelelő létszám) online platformon keresztül tartjuk a tréninget.

    Az oktatás online, ZOOM platformon keresztül történik, melynek használatával kapcsolatban a jelentkezést követően segítséget nyújtunk.

    Azoknak a kedves Partnereinknek akik az oktatáson részt vesznek, az oktatás INGYENES.

    Amennyiben szeretnél részt venni egy kereskedői oktatáson, jelentkezz a   email címen, vagy hívd a +36 30 310 5555 telefonszámot!

    Ugrás az oldal tetejére
  • Hogyan kaphatok további segítséget a program használatával kapcsolatban? 8

    Azoknak a kedves Partnereinknek, akik részt vettek oktatáson és rendelkeznek fizetett licensszel, ingyenes terméktámogatási szolgáltatást biztosítunk. Felmerülő kérdés estén hívd terméktámogatási telefonszámaink egyikét, vagy írj emailt. Telefonszámainkat és email címünket a kapcsolat menüpont alatt megtalálod. Amennyiben kérdésed megválaszolásához nem elégséges a telefonos kapcsolat, úgy kollégáink távasztali kapcsolaton keresztül (felhasználó engedélye szükséges hozzá) belépnek a számítógépedre, és miután átveszik az egérkurzor mozgatását, megmutatják a helyes lépést, szerkesztést, vagy elvégzik a szükséges módosítást, ami a probléma megoldásához szükséges. Terméktámogatásunkat munkaidőben, minden munkanapon 8.00 – 17.00 között érheted el.

    Ugrás az oldal tetejére
  • Mi az a hardver kulcs és mikor kell igényelni? 9

    A program jogos használatához folyamatos internet elérés szükséges. Amennyiben a zavartalan internet kapcsolat nem biztosított (szakadozik, nem áll rendelkezésre, mobilnethez nincs lefedettség… stb.) ebben az esetben egyszeri költség térítése mellett, hardverkulcsot biztosítunk, ami lehetővé teszi a program jogos használatát internet kapcsolat nélkül is.

    A program telepítéséhez és a frissítések letöltéséhez hardverkulcs használata mellett is, időközönként szükséges valamilyen internet kapcsolatot biztosítani. A hardverkulcs USB port meglétét igényli a számítógépen. Hardverkulcs igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot központi elérhetőségeink egyikén!

    Ugrás az oldal tetejére
  • Van letölthető DEMO verzió, amit megnézhetek vásárlás előtt? 10

    Mivel a szoftver folyamatosan változik és rengeteg összetett funkciót tartalmaz, így DEMO szoftvert nem készítünk. Amennyiben kíváncsi a szoftverre, annak működésére, keressen meg minket elérhetőségeink egyikén és szívesen megmutatjuk a szoftvert akár oktatási központunkban, akár az Ön irodájában személyesen.

    Ugrás az oldal tetejére
Legfrissebb blog bejegyzések

Irodánk:

Visual Window Support Hungary Kft.
1125 Budapest, Zirzen Janka u. 38.
Email:  



Központi telefonszámunk: +36 30 310 5555
Facebook Twitter Youtube RSS
Visual Window Design By Newconcept